Jullov

Äntligen Jullov! Hela dagen har varit mysig. På morgonen i skolan fick vi gå på bildjakt. Alla fick hålla armkrok och gå runt och kolla på bilder och läsa ledtrådar. Vi fick gå runt i hela stora skolhuset. Sen fick alla gå upp i klassrummet och vi fick 3 och 3-grupper leta efter en kartong. Det fanns flera. Den vi öppnade fanns det "Länder i Världen"- böcker i. Nitlott. Sen fick vi chocklad kola, på klubba liksom. Gott! Sen efetr maten hade vi Julallsång. Jag fick just veta att "min" älskade hamster Lajla Bagge är död;(! Jag gråter! Detta förstörde min dag! Sen nu på eftermidagen var jag och Maja ute med våra hundar (Joppan & Elliot). Mysigt. Dom busade. Sista timmen fick jag krama en "viss person". Jag ville bara inte släppa honom. Det finns bara en för mig.  Jag älskar dig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0