13/12-09 Söndag

Idag (söndag) var jag med Celia. Vi sov inte själva i natt. Mamma och Tolle kom hem 01:00. Dom hade kört över en räv påvägen hem. Sorgligt tycker jag! Sen igår var det jätte kul! Vi kollade på film (bröllops duellen). Vi åt ben och jerry glass. Jag rekomenderar inte just den smaken (fish food, tror j. ag den hette), jag rekomenderar smaken chew chew caramell. Skitgod! Sen var jag ledsen idag. Många anledningar... Jag och Celia var på stan idag. Köpte en julklapp tilll henne. Kan tyvärr inte säga vad för hon kanske läser min blogg ;). Sen så nu på kvällen tog jag ett bubbelbad hos henne. Jag gav Celias lillebror (Rob) en "fejk" godis. Först smakar den vanligt, sen smakar den ruten ost, typ. Fan vad jag skrattade. Hahaha! Jaah... Vi ses herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0