Måndag 14/12-09

Idag var en tråkig dag. Jag hade massor av humörssvängningar -.- Men det får man väl leva med-antar jag- eller? Vi slutade skolan klockan 15:00. Måndagar är sååå sega! Jag var sjukt trött idag ochså! Kanske var därför jag hade humörssvängningar? Jag har fått en av huvudrollerna på engelskan i skolan. Vi ska spela teater för 3:orna(på engelska såklart). Kul ska det bli. Jag spelar Jouline (eller joline?). Efter skolan fastnade jag i boken: "Hata Romeo". Haha den är ganska bra faktiskt, fast bara när man har kommit in i den. Början var skit tråkig. Den handlar om en tjej som kallas "Jen". Hon har en fienda som heter Chris Banner. Sen i skolan ska dom spela en teater, Romeo och Julia. Hon får rollen som Julia, och Chris den som Romeo. Men problemet är... Hon blir kär i sin värsta fiende. Ska hon någonsin vinna hans hjärta?...
Läs boken själva om ni vill veta slutet. Efter jag hade läst så gjorde jag läxan, att sätta ihop våran bok om kroppen. Det var enda läxan. Fast den skulle ha vart inlämnad i Torsdags. Jag är bra på och tappa bort saker och att inte lämna in skolarbeten i tid. Skitdålig! Nu måste jag tydligen sluta blogga säger min jävla låtsas pappa-.- JAG BLIR BARA SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ HONOM! JÄVLA FAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0