Torsdag 17/12-09

I morgon är det sista dagen, sen är det jullov. Det är skönt. I morgon har vi Julmys hela dagen i skolan! Mysigt! Inget jobb. Det har nog ingen skola sista dagen, eller? Men tillbaka till idag. Idag var det en vanlig skoldag. Vi i 6a spelade upp teatern. Det gick jätte bra. Vi spelade för att 3:or och alla 6:or. Hoppas detta sparas nu. Efter skolan så städade jag, och sen julpyntade jag. Med tomtar och "Frosty the snowman". Det var mysigt. Sen handlade vi.  Sedan kom Tolle hem och vi åt taco. Gott! Vi hade tända ljus och mysigt. Förut, när jag var ute med Joppan ramlade jag. Det verkar jag göra varanann dag. hehe... Det var väl en bra dag. Tummen gör fortfarande ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0