Jag hatar livet. Ibland.

Jag hatar livet. Ibland. Det beror på vem man är med, vad man gör och hur man gör. Det är liksom olika vägar i livet. Jag har nog gått fel. Jag kom nog fel från början? Jag hör liksom inte hemma här. Om jag ens hör hemma någonstans o.O. Vem vet?:O Jag måste helt enkelt ha gått fel. Eller så ska det vara såhär? Att jag liksom inte ska passa in?  Tänk om det ska vara så o.O. Mycket intressant. Idag är det en sån dag. Ja, en sån dag jag är ledsen. Då allt är skit. Alltså. Jag är inte snäll? Eller? Min själ är nog död. Ja. Det är den nog. Det är min förklaring till och vara så konstig. Min själ är död. Mitt hjärta är litet eller gjort av stål. Man kan nog säga att jag är halvt död o.O Ne. Nu ska jag inte överdriva. Men då säger vi så. Min själ är död. Hejdå O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0