5/3-10

Dagen? Den var väl bra-eller startade bra. På morgonen höll Patric på och jävlades som vanligt. Får fan ryck på den fuckade ungen. Jag HATAR honom.  Det slutade med att han kallade mig: Hora, Fjortis, Bitch och Ego. Inget av det är sant^^. Allt ihop slutade med att jag blev sp fucking förbannad så jag gick ut och slängde igen dörren efter mig. Jag blir så jävla förbannad. Jag satte mig nedanför trappan och läraren kom Såklart efter. "Kom upp nu. Säg förlåt.", sa hon. "Neeeej! Aldrig.", svarade jag. Jag pratar inte med såna fucking ungar som han. Snorunge. Sen hade vi DISA. Det är skittråkigt och suger. Alla hatar det. Ändra negativa tankar till positiva. Det funkar inte ens. Detdär är bara skit. Det förstör hela Fredagarna. Man blir liksom nedstämd.  Sen (bortsett från fanskapet (Patric)) Så var dagen bara bra. (: Nu är jag typ astrött. Jag var med Celia (: Trevligt. Sen åt vi på Olympos. Nu ska jag öh... typ bara sitta här och göra typ inget. Vara trött och bara softa. Nerrå. Bara liksom vara. Jag är så jäkla äcklad. Vi har Kvalster över hela kroppen :O  Var det bara jag som inte visste det? Det är ju skitäckligt! Man vill bara slå bort dom. Men man kan typ inte. :O Får nästan panik. Äckligt är det enda man kan säga.:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0